16 de junio de 2018

Festa Fortnite

Fortnite és un videojoc pertanyent al gènere de supervivència i món obert.
No tinc ni idea des de quan existeix aquest videojoc, però a casa meva a aparegut fa un mes, i el meu fill i els seus amics estan com posseïts. jeje
El nostre Pau, cada vegada menys petit, compleix un any mes i ja en van 11.
Aquest any per celebrar el seu aniversari, he triat el tema fortnite, que és el que es porta ara, a estat tot una mica improvisat i d'amagat d'ell, però ha valgut la pena, li ha fet molta il·lusió a ell i als seus compis. Per tant jo em dono per satisfeta.

Vista general de la taula dolça Fortnite


Galetes de vainilla cobertes amb fondant i paper de sucre





















Els Pavos són la moneda principal del joc. En el meu cas els vaig fer amb monedes de xocolata i paper imprès.







El pastís és de pa de pessic genoves, xocolata per dins i fora i amb paper de sucre decorat. 


A la nostra taula també teniem paquets curatius, farcits de torçades de color vermell.
I les begudes de color blau que donen escut (slurp juice).

MOLTES FELICITATS PAU 

Per la meva part he posat tot el meu esforç per aconseguir l'anhelada Victòria Magistral i ho he passat molt bé¡¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario